23 Şubat 2014 Pazar

The Balm Put a lid on it


Herkese merhaba
Dudak ürünleri haftasi gayet verimli gecti.Bir cok pozitif geri donus aldim.Arka plani degistirdim lutfen yorumunuzu bana bildirin.Boyle daha aydinlik daha seker geldi gözüme. Neyse yazimiza gecelim.Gunun konuğu Put a lid on it far bazimiz.O kadar methini duydum ki artık dayanamayip aldım ama iyi ki iyi ki almisim.Bu kadar üstün bir performans beklemiyordum.Farimi yaptigim geçişleri o kadar guzel sabitledi ki sabahin korunde yaptigim makyaj aksama kadar yerinden kipirdamadi.11 gram olan bu ürün cok bereketli fotoda gordugunuz miktar iki gozume yeterli oluyor.

Yapisi çok seffaf.Dagitinca renksiz bir bitisi oluyor.Biraz islak bir bitisi var.Ama bir kac saniye sonra o islaklik kayboluyor.Bu urunu denemeyen herkese siddetle tavsiye diyorum.
Gratiste indirimli fiyati 27 tl.
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder