8 Şubat 2014 Cumartesi

Lush Fresh Farmacy


Herkese merhaba
İşte size tüm zamanların en favori yüz temizleyicimle tanıştırayım.Benim gibi hassas kızarıklıklara sahip ciltler için mükemmel ötesi vazgeçilmez bir temzileyici.Bu dilim benim 7 ya da 8. sabunum.Bir kere aldım mı 3 4 ay kullanıyorum.Yüzümü içindeki papatya özleriyle sakinleştiriyor sivilce oluşumunu minimuma düşürüyor kızarıklıklarımı fazlaca hafifletiyor.Ben bir gün bunu bir gün Bioderma Sebium Jeli  kullanıyorum.(yazısı için tık)Ürünle ilgili söyleyebileceğim tek kötü şey fiyatı.Su dilim için ödediğim fiyata bakarsanız neden bahsettiğimi anlarsınız.Tamam gerçekten mükemmel bir temizleyici vazgeçilmez ürünüm ve bu dilim 3 4 ay gidiyor ancak bütün bunlar sabunun anormal pahalı olduğu gerçeğini unutturmuyor.Ben bittikçe alacağım mecbur muptelası oldum ama bir yandan da başka temizliyiciler bulmalıyım diyorum sırf fiyatı yüzünden.
Fresh Farmacy i Lush mağazalarından satın alabilirsiniz


SEVGİLER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder