6 Şubat 2014 Perşembe

Sleek allik paleti

Selamlar
Bugun sizlere ülkemizde bulunmayan Sleek markasinin 872 numaralı Sweet Cheeks allik paletinden bahsedeceğim. Bu muhtesem urunu bana erkek arkadasim bu yaz İngiltere den getirdi.Pigmentasyon olayını aşmış olan bu marka nin far paletlerini de cok merak ediyorum.Urun pembe tonlarında renklerden oluşuyor.En canli pembesinden en soguk tonlusunu birden barındırıyor.
En soldaki renk krem allık diğer ikisi toz.En cok ortadaki rengi beğeniyorum çünkü soğuk pembe tonlar cildimde daha iyi duruyor.Krem allığı da çok severek kullanıyorum ama en sağdaki canlı pembe pek benlik değil cildimi çok kızarık gösteriyor.
Kalıcılıgı çok iyi bu allıkların.Kullandıgım en kalıcı allıklar listesinde Instainlerden sonra ilk sıradalar.
Ben bu paleti cok sevdim.Bu markaya ulaşabilirseniz bir deneyin derim.

SEVGİLER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder