30 Mart 2014 Pazar

Rimmel London Stay Matte Pudra























    Merhaba
   Bu gün sizlere her yerde övülen ve kardeşim tarafından bana hediye edilen ve elimdeki 2-3 pudradan biri olan Rimmel in Stay Matte pudrasından bahsedeceğim. Bendeki rengi 006 silky beige ten rengimle uyumlu.Cilde sahte olmayan sağlıklı bir matlık veren bu pudra neredeyse transparan.Kapatıcılık neredeyse yok bu yüzden ben bu ürünü ten makyajımı ve göz altı kapatıcımı sabitlemek amacıyla kullanmayı tercih ediyorum.Bana göre Drugstore markalar arasında bulabileceğiniz fiyat performans açısından en iyi sabitleyici ve matlaştırıcı pudra.Son olarak bu ürünü Watsons 'tan 12-15  lira arası bir fiyata satın alabileceğinizi söyleyerek postu kapatıyorum.


                                                                                                                                   Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder