30 Mart 2014 Pazar

Avene termal su


Merhaba arkadaşlar
Bugun sizlere Avene Termal Su urununden bahsedeceğim. Bu urunu termal sulara olan merakim  sebebiyle Turuncu Kasa dan satin almistim.Termal su cildi gunes sonrasi rahatlatmak cildin kizarik gorunumunu hafifletmek cilde bakim yapma amaciyla piyasaya surulen ve bir elin parmagini geçmeyecek kadar marka tarafından uretilen bir urun.Ben bu ürünü yaz sicaklarinda makyajimi bozmadan yuzume ferahlik vermesi ve kis mevsiminde ise banyodan cikinca gerilen cildimi rahatlatmak amaciyla kullaniyorum.Urun Fransa nin Avene isimli koyunun sifali golunden cikarilan suyu barindiriyormus.Acikcasi cildime mucize gibi gelmedi sadece gunluk hayatimda anlık ihtiyaclarimi karsiliyor.Bu urun bitince belki Vichy termal suyu deneyebilirim.
Urunu benim gibi hassas ciltli olan ve uygun fiyata termal su satin almak isteyenlere onerebilirim.Benim elimdeki en küçük boyu.
En kucuk boyunu eczanelerden veya internetten 12 tl civari bir fiyata satin alabilirsiniz

2 yorum: