30 Mart 2014 Pazar

Bioderma sensibio H2o

Merhabalar
 telefondan post girmeye cok alistim sanırım artik blog islerimi hep telefondan halledecegim.Bu gereksiz bilgiden sonra yazimiza gecebiliriz.Bu gun ki konugum heryerde her blogta soz edilen meshur Bioderma Sensibio H2o makyaj temizleyici
.
Gordugunuz bu sudan farksiz gibi gorunen bu urun aslinda masum goruntusunun aksine cok iyi bi makyaj ve kir avcisi.Goz makyajinda cok yeterli bulmasam da yuzum icin harika bir makyaj çıkarıcı. Butun ten makyajimi tek bir makyaj pediyle silip atiyor.Ben ubu urunu yuzumu Bioderma Sebium Foaming Jel ile yikadiktan sobra bu urunu tonik olarak da geciyorum ve yuzun butun kirde yagdan ve makyajdan arinmis pamuk gibi oluyor.
Soylemeden gecemeyecegim bu urunu kullanmaya basladigimdan beri cildimdeki kızarıklıklarda hatiri sayilir bir azalma oldu.Sirf bu yuzden bile tekrar tekrar alacagim bir urun oldu.
Gorselde de gordugunuz gibi farkli farkli  boyutlari mevcut ben daha cok 500 ml ligini banyomda tutuyorum 250 ml ise makyaj masamda.
Tum Bioderma ürünlerini eczanelerden ve ya internet üzerinden satin alabilirsiniz
500 ml lik boyunun fiyati 60 tl 250 ml lik boyu ise 47 tl civari .Ancak ben turuncu kasanin sürpriz indirimiyle kucuk boyundan 3 tane stoklamistim 5 liraydi cunku:)
Bu urun hakkındaki dusuncelerim bunlar..
Siz de bu urunu deneyip memnun kalanlardan misiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder