29 Mayıs 2014 Perşembe

Prensesin Fısıltılarının bahar çantası


Herkese merhabalar
Bugun sizlere bahar makyaj çantam adı altında bu mevsimde en sık kullandıgım ve kullanmaktanh keyif aldıgım ürünlerden bahsetmek istedim.
 Etnik desenli makyaj çantam H&M den.Çok severek kullanıyorum.

 İlk olarak dudak ürünlerinden başlayalım.Son zamanlarda havaların da ısınmasıyla içimdeki turuncu mercan aşkı baş gösterdi.Eğer siz de bu tonlarda ruj arayanlardansanız bu iki ruju şiddetle öneririm.Loreal Caresse Dating Coral ve Rimmel London Kate Moss 09 numara.İkisi de bu mevsim için oldukça uygun.Lorealın nem verme özelliği fazla renk vermesi daha azken,Kate moss ruj da tam tersi.Nem verme özelliği çok az ama pigmentasyonu çok iyi.


Allık kategorisinde The Balm markasından vazgeçemem.Son zamanların favorisi The Balm Hot Mama.Işıltılarıyla rengiyle beni kendine aşık eden bir ürün.Betty Lou yu tüm yüzüme hafifçe uygulayıp yüzüme sun-kissed yani güneş değmiş etkisi veriyorum.Son olarak Swiss Dot ise mercan şeftali arası harika ötesi pigmentli allıgım olarak çantamda.
Yandaki fotograf biraz yamuk ama idare edelim:)Güneş koruyucusuz dışarı çıkmadıgımdan Clinique SPF 30 güneş kremimden bahsetmeden olmaz.Yapış yapış his bırakmadan emilen çok çok sevdiğim bir ürün.Denemek isterseniz benim gibi küçük boyuyla başlayabilirsiniz.Balm Shelter ı genel olarak sıcak havalarda kullanmayı seviyorum çünkü son derece ince yapılı ve az kapatıcılıklı bu ürün bence en çok yaza ve bahara uygun.Rimel Wake Me Up kapatıcıyı ise sırf kapatıcımın üzerine aydınlatıcı olarak kullanıyorum.Bu iş için iyi ancak kapatıcı olarak pek iş görmüyor.
Son olarak Essence Kaş jelim olmadan kaşlarım gün boyunca şekilden şekile giriyor.Bu yuzden onsuz çıkamam.Rimmel Stay Matte pudra ise tüm ten makyajımı sabitlemem de bana yardımcı oluyor ve inanılmaz bereketli çıktı.Avon Super Shock göz kalemi ise beni önünde saygıyla eğdiren her yönüyle piyasada açık ara önde bir göz kalemi.Kalıcılıgı yapısı herşeyiyle mü-kem-mel ötesi.


Evet benim bahar favorilerim bunlardı.Sizin bahar favorileriniz neler?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder