5 Mayıs 2014 Pazartesi

Avon Blush Nude

Herkese güzel günler
Avon'un en çok rujlarını ve Super shock kalemlerini seviyorum galiba diyerek postu açalım.Bu ruj da yine beni yanıltmadı.Bir kere ambalajı cok şık.Siyah her zaman kalite kokuyor bence.Rujun rengi çok ama çok aşıık olunası.İçinde bej ve pembe barındıran bir nude dersem sanırım yanlış olmaz.Yapısı saten,dudakları kurutmuyor ve nemli his veriyor.Kokusu çok güzel.Buram buram vanilya kokuyor.Kısacası 12-14 lira civarında bir ruja göre (ki indirimlerde 7-8 liraya düşüyor) çok tatmin edici.Ne dersiniz siz beğendiniz mi?

6 yorum:

  1. Renk süpermiş hiç görmemiştim bunu

    YanıtlaSil
  2. Aynen katılıyorum avonun rujları,süper shock kalem-mascaraları ve parfümleri çok güzel oluyor rengi çok hoşmuş güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A evet parfümleri atlamisim aralarında uzun zaman kullanip hic sikilmadigim kokuları var

      Sil
  3. Tag'lendin http://kizilcikserbetimm.blogspot.com.tr/2014/05/tag-sadece-bir-kelime.html :)

    YanıtlaSil
  4. Rujun rengini beğendimmm super shock serisini bende çok beğeniyorum :)
    Bende bloğuma beklerimm

    YanıtlaSil