23 Nisan 2014 Çarşamba

Clinique Spf 30 Güneş Koruyucu Krem

Herkese merhaba
Biliyorum yazmayali baya zaman oldu.Bunun nedeni malum vizeler ve acikcasi biraz da yazma hevesimin kırılması.Ancak bugun havanin da guzelligini firsat bilerek en sevdiğimle piknik yapmaya karar verdik.Havalarin isinmasi ve gunesin kendini gostermesiyle artik bir gunes koruyucu krem kullanmak sart oldu.Ben de gunese ekstra bir hassasiyete sahip oldugum icin kendimi ekstra koruma ihtiyacı hissediyorum.Bu yuzden cok guvendigim bir marka olan Clinique markasini tercih ettim.
Ben hem cantada tasimasi kolay olur diye 30 ml olani aldim.Urun gayet kivamli ancak surmesi gayet kolay.Gunes kremlerinde olan klasik ciltte beyazlik birakma ozelligi minimum duzeyde.Yapis yapis bir his birakmayan bir formüle sahip olan ve  hizli bir sekilde emilen bu urunun buyuk boyunu da mutlaka alacagim.Ben cok memnun kaldim siz hangi gunes kremini kullanıyorsunuz? Urunu Sephora da ya da Clinique satan Boyner Tekin Acar benzeri yerlerden alabilirsiniz
Gunesin tadini cikarin:)

Sevgiler

1 yorum: