17 Nisan 2014 Perşembe

Bitenler 2

Herkese merhabalar
Bugun bir bitenler yazisiyla karsinizdayim.
La Ligne dus kremi : Bu dus kreminin kokusundan nefret ettim.Bildiginiz Pril gibi kokuyor
Yves Rocher kahveli dus jeli: A-si-gim ! Bayildim bittim harika bir gercek kahve kokusu var.Yine alinacaklardan kesinlikle.
Gliss sac acici sprey: Bu ya da bir baskasi farketmez. Uzun sacli herkesin sacini acarken kullanmasi gereken bir urun.
Isana kuru şampuan : Fiyatına gore fena degildi.Watsons un berbat kuru sampuanindan bin kat daha iyi.Ama bir Batiste kuru sampuanla tanistiktan sonra dönüp bakacagim bir urun degil.
Nivea Roll on: Artik roll on kullanmıyorum ama kokusu cok güzel cok freshti
Synergen ve benri islak mendiller:Benrininkinin kokusu tam bir beyaz sabun kokusu cok guzel. Synergen ise Rossmanlarda satiliyor ve gayet iyi ten makyaji çıkarıyor
Keratin hair mask : Saci yumusacik yapiyor cok sevdim.Eminonu nde kuafor malzemeleri satan bir yerden almistim
Catrice ve Pastel ojeler: Sonuna kadar bitirdigim nadir ojelerden.En sevdigim oje rengi bordo oldugundan hic zor olmadi.

Evet bitenler postumuz bu kadardı. Siz neler bitirdiniz son zamanlarda?
Hoscakalin

4 yorum:

  1. Ohh maşallah baya ürün bitirmişsin canım :) Makyaj dolabında yeni ürünlere yer açılmış demek oluyor bu:)) Hadi hayırlısı..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Son zamanlarda biten ürünlerim rimmel mascara, Avon BB krem. bioterm yüz yıkama jeli. Yerine yenilerini alıcağım, memnunum çünkü.
    Blogunu takibe aldım bana da beklerim, sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil