17 Ocak 2014 Cuma

The Body Shop Cranberry Joy Body Butter

Herkese merhaba..
Bu benim ilk postum yani ilk yazım.Bu yüzden hem biraz acemi hem de biraz heyecanlıyım.Bu yazım ürünlerini severek kullandığım The Body Shop markasının Cranberry Joy isimli body butter 'ı ile ilgili olacak. Görsel çok yeterli olmasa da emeği için biricik kardeşime buradan teşekkürler:)
Bu ürün bir TBS indiriminde 3 lü body butter setinin içinden çıkmıştı.Nemlendirmesi tüm TBS body butterları gibi gayet iyi.Kokusu kırmızı meyve ağırlıklı ekşimsi bir kokuydu ben sevdim ama ev halkı kokumdan hiç memnun kalmadı.50 ml oluşu benim için bir avantaj çünkü vücut ürünlerinde çabuk sıkılan bir insanım.

    Özetle ben severek kullanıp bitirdim.Eğer bulabilirseniz kokusuna bir bakın derim

                                                                                                                         Sevgiler

                                                                                                             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder