18 Ocak 2014 Cumartesi

Maybelline Dream Fresh BB krem



Merhabalar
Bugün sizlere aldığım günden beri severek kullandığım bu ürünü tanıtacağım.
Kapatıcılığı çok az olan ve SPF 30 güneş koruma faktörü içeren bu ürünü çok hafif makyaj yaptığım ve doğallık istediğim günlerde kullanmayı seviyorum.Bitişi 'glow' yani ışıltılı olmasa da mat da olamayan sağlıklı bir parlaklık veriyor cildime.Ben ligth rengini buğday tenimle uyumlu buluyorum ama tabi farklı renk seçenekleri de mevcut.
Bu kadar övdükten sonra benim için tek ama büyük eksisi art arda bir kaç kullanım sonrası cildimde küçük sivilceler çıkarması.O yüzden hafta da 1-2 kez kullanmayı tercih ediyorum.
Son olarak bu ürünü kapatıcılığa ihtiyacı olmayan sadece cilt tonunu eşitlemek isteyen herkese öneririm
Ürünün şu an ki fiyatı 20 tl
                                                                                                        

Sevgiler

2 yorum:

  1. Hic begenmedim hem kapatmiyor hemde sivilce çıkarıyor yazın kullandığımda açıkçası begenmistim fakat kış icin hic uygun degil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapaticiligi evet bb krem oldugu icin cok cok az ama bir kapaticiyla destekleyebilirsiniz sivilce sorunu icinse sizin cildinize uygun olmayabilir kullanmayi birakmanizi oneririm

      Sil