12 Eylül 2014 Cuma

Sephora Sculpting Disk

Bugünün biricik konuğu makyaj koleksiyonuma en son eklenen ürün olan Sephora Sculpting Disk.
Bir cd boyutunda olan bu kocaman gramajlı ürün pratik ötesi.Neden bu kadar sevdim?

  • 3 ürün bir arada.Yer sorununuz yoksa seyahat dostu.
  • Bronzeri insanı korkutmayacak cinsten.Aşağıdaki fotoğrafta oldukça hafif elle uyguladım ki ciltte duruşunu görebilin.Çok pigmentli değil orta kararda ama bu benim için çok büyük bir artı özellik miktarını ayarlamak sizin elinizde.
  • Aydınlatıcı kabında pembe alt tonlu dursa da aslında çook güzel bir şampanya efekt veriyor.Çok doğal bir aydınlık veriyor
  • Pudrası neredeyse transparan.Çok hafif bir formülü var biraz Stay Matte pudraya benziyor.

Cildimde fotoğraflamaya çalıştım ama hiç başarılı bir fotograf yakalayamadım.O yüzden yine kolumdaki swatchla idare edin ama yakında cildimde ürün uygulaması paylaşacagımın sözünü veriyorum.
Hepinize Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder